przejście do treści strony

moBiLET — bilet na telefon komórkowy

moBiLET to aplikacja umożliwiająca szybkie dokonywanie zakupu biletów komunikacji miejskiej przez telefon komórkowy. Aplikację można pobrać ze strony moBiLET-u na telefony z systemem Android 4.1+, iOS 7+, WindowsPhone 8.1+, BlackBerry OS 10 oraz na telefony obsługujące JAVA MIDP 2.1.

Do prawidłowego funkcjonowania aplikacji moBiLET wymagany jest dostęp do Internetu (dane komórkowe lub Wi-Fi). Dostęp jest niezbędny tylko do zakupu biletu, logowania oraz odświeżania danych np. stanu konta. Po zakupie biletu jest on zapisywany w zakładce „Historia biletów”, a do kontroli nie wymaga ponownego łącznia z serwerem.

Jak doładować konto?

Konto można doładować bezpośrednio w aplikacji lub przechodząc do portalu użytkownika aplikacji.

ekran zasilania konta w aplikacji moBiLET

Jak zakupić bilet?

procedura zakupu biletu w aplikacji moBiLET

Jak okazać bilet podczas kontroli?

Na ekranie głównym aplikacji wybierz przycisk „Historia biletów”, a następnie wskaż bilet.

historia biletów w aplikacji moBiLET
przewiń do góry