przejście do treści strony

moBiLET — bilet na telefon komórkowy

moBiLET to aplikacja umożliwiająca szybkie dokonywanie zakupu biletów komunikacji miejskiej (jednorazowych i okresowych) przez telefon komórkowy. Aplikację można pobrać ze strony moBiLET-u na telefony z systemem Android 4.1+, iOS 7+, WindowsPhone 8.1+, BlackBerry OS 10 oraz na telefony obsługujące JAVA MIDP 2.1.

Do prawidłowego funkcjonowania aplikacji moBiLET wymagany jest dostęp do Internetu (dane komórkowe lub Wi-Fi). Dostęp jest niezbędny tylko do zakupu biletu, logowania oraz odświeżania danych np. stanu konta. Po zakupie biletu jest on zapisywany w zakładce „Historia biletów”, a do kontroli nie wymaga ponownego łącznia z serwerem.

Uwaga! Wystawcą faktur VAT za zakup biletów jest operator systemu moBiLET, a nie ZDiTM Szczecin.

Jak doładować konto?

Konto można doładować bezpośrednio w aplikacji lub przechodząc do portalu użytkownika aplikacji.

procedura zasilania konta w aplikacji moBiLET

Jak zakupić bilet jednorazowy?

procedura zakupu biletu jednorazowego w aplikacji moBiLET

Jak zakupić bilet okresowy?

procedura zakupu biletu okresowego w aplikacji moBiLET

Zwrot biletu możliwy jest po skorzystaniu z przycisku „Zwróć bilet”. Zwrot odbywa się na zasadach określonych w regulaminie.

Jak okazać bilet podczas kontroli?

historia biletów w aplikacji moBiLET
przewiń do góry