Zgłoś przystanek

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku – brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Dziękujemy.

Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie

Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego

Przystanek
Przystanek m.in. dla linii 65 kier. Rondo Ułanów Podolskich.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Turkusowa.
Przystanek dla linii 2 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek m.in. dla linii 7 kier. Stocznia Szczecińska.
Przystanek dla linii 94 kier. Struga.
Przystanek m.in. dla linii 54 kier. Kijewo.
Przystanek m.in. dla linii 84 kier. Kijewo.

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Co to jest kod QR?

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.