Zgłoś przystanek

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku – brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Dziękujemy.

Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie

Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego

Przystanek
Przystanek dla linii 87 kier. Dworzec Główny (Owocowa).
Przystanek dla linii 87 kier. Podbórz.
Przystanek m.in. dla linii 7 kier. Stocznia Szczecińska.
Przystanek dla linii 62 kier. Ustowo Auchan.
Przystanek m.in. dla linii 61 kier. Dworzec Główny (Owocowa).

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Co to jest kod QR?

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.