Zgłoś przystanek

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku – brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Dziękujemy.

Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie

Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego

Przystanek
Przystanek m.in. dla linii 12 kier. Pomorzany.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Turkusowa.
Przystanek m.in. dla linii 1 kier. Osiedle Zawadzkiego.
Przystanek m.in. dla linii C kier. Osiedle Kasztanowe.
Przystanek dla linii 68 kier. Świergotki.
Przystanek dla linii 107 kier. Police Wyszyńskiego Polana.
Przystanek m.in. dla linii B kier. Osiedle Arkońskie.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek m.in. dla linii 86 kier. Zakłady Piekarnicze.
Przystanek dla linii 806 kier. Pomorzany Dobrzyńska.
Przystanek m.in. dla linii 70 kier. Dworzec Główny (Owocowa).
Przystanek m.in. dla linii 1 kier. Potulicka.

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Co to jest kod QR?

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.