przejście do treści strony

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



Biletomaty stacjonarne

otwórz mapę w nowym oknie

Bilety jednorazowe zakupione w biletomatach stacjonarnych należy skasować po wejściu do pojazdu.

Biletomaty stacjonarne umożliwiają korzystanie z następujących funkcji:

Biletomaty obsługują płatność kartami płatniczymi, bilonem, banknotami oraz e-portmonetką.

Opis elementów funkcjonalnych

elementy biletomatu stacjonarnego

Lokalizacja biletomatów stacjonarnych

Dokonywanie płatności banknotami i bilonem

sposób dokonywania płatności bilonem i banknotami

Banknoty należy wsuwać pojedynczo do przeznaczonej do tego szczeliny. Banknoty powinny być rozłożone na płasko, nie mogą być złożone na pół lub w inny sposób.

Monety należy wrzucać pojedynczo do przeznaczonej do tego szczeliny. Kolejną monetę należy wrzucić dopiero po rozpoznaniu przez urządzenie nominału monety poprzednio wrzuconej.

Podczas doładowywania kart SKA/SKR należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na ekranie urządzenia.

Kartę SKA/SKR należy przyłożyć do urządzenia na początku i na końcu transakcji.

Reklamacje

Reklamacje związane z funkcjonowaniem biletomatów stacjonarnych i mobilnych można składać:

W tym celu należy wypełnić protokół reklamacyjny.

przewiń do góry