przejście do treści strony

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



moBiLET — bilet na telefon komórkowy

moBiLET to aplikacja umożliwiająca szybkie dokonywanie zakupu biletów komunikacji miejskiej (jednorazowych i okresowych) przez telefon komórkowy. Aplikację można pobrać ze strony moBiLET-u na telefony z systemem Android 4.1+, iOS 7+, WindowsPhone 8.1+, BlackBerry OS 10 oraz na telefony obsługujące JAVA MIDP 2.1.

Do prawidłowego funkcjonowania aplikacji moBiLET wymagany jest dostęp do Internetu (dane komórkowe lub Wi-Fi). Dostęp jest niezbędny tylko do zakupu biletu, logowania oraz odświeżania danych np. stanu konta. Po zakupie biletu jest on zapisywany w zakładce „Historia biletów”, a do kontroli nie wymaga ponownego łącznia z serwerem.

Uwaga! Wystawcą faktur VAT za zakup biletów jest operator systemu moBiLET, a nie ZDiTM Szczecin.

Jak doładować konto?

Konto można doładować bezpośrednio w aplikacji lub przechodząc do portalu użytkownika aplikacji.

procedura zasilania konta w aplikacji moBiLET

Jak zakupić bilet jednorazowy?

procedura zakupu biletu jednorazowego w aplikacji moBiLET

Jak zakupić bilet okresowy?

procedura zakupu biletu okresowego w aplikacji moBiLET

Zwrot biletu możliwy jest po skorzystaniu z przycisku „Zwróć bilet”. Zwrot odbywa się na zasadach określonych w regulaminie.

Jak okazać bilet podczas kontroli?

historia biletów w aplikacji moBiLET
przewiń do góry