przejście do treści strony

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



Jak uzyskać duplikat karty SKA

procedura uzyskania duplikatu karty SKA

Duplikat Szczecińskiej Karty Aglomeracyjnej wydawany jest w przypadku zagubienia, kradzieży, zniszczenia lub uszkodzenia SKA. Możliwe jest uzyskanie duplikatu wyłącznie karty imiennej.

Procedura w przypadku zagubienia lub kradzieży karty

  1. Złóż wniosek o zablokowanie karty w Punkcie Obsługi Klientów (POK) lub Biurze Obsługi Klientów (BOK) (są to wybrane kasy biletowe ZDiTM), albo poprzez stronę internetową.
  2. Wypełnij i złóż wniosek o wydanie duplikatu SKA w dowolnym POK lub BOK.
  3. Wydanie duplikatu następuje niezwłocznie po zablokowaniu karty, potwierdzeniu danych na karcie oraz salda e-portmonetki.

Opłata za wydanie duplikatu SKA wynosi 10,00 zł.

Procedura w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia karty

  1. Złóż wniosek o zablokowanie karty w Punkcie Obsługi Klientów (POK) lub Biurze Obsługi Klientów (BOK) (są to wybrane kasy biletowe ZDiTM) oraz zwróć uszkodzoną kartę.
  2. Wypełnij i złóż wniosek o wydanie duplikatu SKA w dowolnym POK lub BOK.
  3. Wydanie duplikatu następuje niezwłocznie po zablokowaniu karty, potwierdzeniu danych na karcie oraz salda e-portmonetki.

Opłata za wydanie duplikatu SKA wynosi 10,00 zł. Kartę można wymienić bezpłatnie w przypadku ujawnienia wady fabrycznej.

przewiń do góry