przejście do treści strony

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



Zgłoś przystanek

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku — brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.

❶ Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie.

❷ Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego.

W tym zespole przystankowym znajduje się tylko jeden przystanek — został on wybrany automatycznie.


przystanek dla linii 95 kier. Podjuchy

❸ Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii. Możesz wybrać wiele opcji.

❹ Podaj dodatkowe informacje.

❺ Załącz zdjęcie.

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry