×

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



×

PL — język polski
EN — English language
DE — deutsche Sprache
UK — українська мова

AktualnościRSS

Rośnie liczba użytkowników Mobilnej Karty Miejskiej

opublikowano: 12.06.2019 12:46 · zmodyfikowano: 17.06.2019 12:00

Już ponad 8300 użytkowników korzysta w Szczecinie z Mobilnej Karty Miejskiej. MKM to aplikacja stworzona z myślą o mieszkańcach naszego miasta i okolic, ale także skierowana do turystów i gości odwiedzających Szczecin. Za jej pomocą można kupić bilet na autobus czy tramwaj, a od czerwca także na basen.

Mobilna Karta Miejska działa w Szczecinie od 2 lat i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Rośnie nie tylko ilość użytkowników, ale także funkcjonalności. Za jej pomocą można kupić prawie wszystkie rodzaje biletów dostępnych w naszym mieście, opłacić wjazd na Cmentarz Centralny, a od tego sezonu także nabyć bilety wstępu na Arkonkę. W planach na ten rok jest rozszerzenie jej o strefę płatnego parkowania, wtedy, już teraz silna pozycja na rynku miejskim stanie się zdecydowaną konkurencją do popularnych, innych aplikacji.

Użytkownicy MKM mają funkcję powiadomień, otrzymują od ZDiTM ważne informacje, na przykład dotyczące zmian w komunikacji miejskiej oraz powiadomienia o terminie końca ważności biletu okresowego. Tylko za pomocą tej aplikacji można kupić karnety oraz bilety „na zapas”, które aktywujemy po wejściu do pojazdu.

Najmłodszy użytkownik miejskiej aplikacji ma 7 lat, najstarszy zweryfikowany i aktywny 80. Średnia wieku klientów MKM to 31 lat, to pokazuje, że aplikacja jest intuicyjna i przyjazna użytkownikom.

przewiń do góry