×

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



×

PL — język polski
EN — English language
DE — deutsche Sprache
UK — українська мова

AktualnościRSS

Nowa aplikacja do zakupu biletów

opublikowano: 03.12.2019 10:58 · zmodyfikowano: 03.12.2019 13:16

W Szczecinie dostępnych jest kilka sposobów na zakup biletów komunikacji miejskiej. Coraz bardziej popularne są aplikacje mobilne, które są najwygodniejsze i dają największe możliwości. Od 2 grudnia nowością w naszym mieście jest aplikacja zbiletem.pl.

Od wczoraj bilety komunikacji miejskiej w Szczecinie można zakupić także poprzez darmową aplikację zbiletem.pl. Dzięki temu rozwiązaniu można zakupić bilety okresowe i jednorazowe wygodnie płacąc korzystając Google Pay, Apple Pay, oraz Blika. Aplikacja dostępna na smartfony z Androidem oraz iPhone i można ją pobrać na stronie www.zbiletem.pl.

Aby zacząć korzystać z aplikacji mobilnej wystarczy wpisać w niej swój numer telefonu. Bilet pojawia się bezpośrednio po zakupie. Podczas kontroli wystarczy pokazać kontrolerowi bilet na ekranie smartfonu. Aplikacja zbiletem działa w kilkudziesięciu miastach w Polsce — poza Szczecinem między innymi w Warszawie, Krakowie czy Łodzi.

Inne dostępne w naszym mieście mobilne rozwiązania to Mobilna Karta Miejska, moBilet i Skycash.

Mobilna Karta Miejska działa w Szczecinie od 2 lat i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Rośnie nie tylko ilość użytkowników, ale także funkcjonalności. Za jej pomocą można kupić lub zwrócić wszystkie rodzaje biletów dostępnych w naszym mieście, opłacić wjazd na Cmentarz Centralny, a od tego sezonu także nabyć bilety wstępu na Arkonkę. W planach jest rozszerzenie jej o strefę płatnego parkowania — wtedy, już teraz silna pozycja na rynku miejskim, stanie się zdecydowaną konkurencją dla popularnych, innych aplikacji.

Użytkownicy MKM mają funkcję powiadomień, otrzymują od ZDiTM ważne informacje, na przykład dotyczące zmian w komunikacji miejskiej oraz powiadomienia o terminie końca ważności biletu okresowego.

Najmłodszy użytkownik miejskiej aplikacji ma 7 lat, najstarszy zweryfikowany i aktywny 80. Średnia wieku klientów MKM to 31 lat, co pokazuje, że aplikacja jest intuicyjna i przyjazna użytkownikom. W tej chwili mamy ponad 18 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

przewiń do góry