Rośnie liczba użytkowników Mobilnej Karty Miejskiej

opublikowano: · informacja archiwalna

Już ponad 8300 użytkowników korzysta w Szczecinie z Mobilnej Karty Miejskiej. MKM to aplikacja stworzona z myślą o mieszkańcach naszego miasta i okolic, ale także skierowana do turystów i gości odwiedzających Szczecin. Za jej pomocą można kupić bilet na autobus czy tramwaj, a od czerwca także na basen.

Mobilna Karta Miejska działa w Szczecinie od 2 lat i cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Rośnie nie tylko ilość użytkowników, ale także funkcjonalności. Za jej pomocą można kupić prawie wszystkie rodzaje biletów dostępnych w naszym mieście, opłacić wjazd na Cmentarz Centralny, a od tego sezonu także nabyć bilety wstępu na Arkonkę. W planach na ten rok jest rozszerzenie jej o strefę płatnego parkowania, wtedy, już teraz silna pozycja na rynku miejskim stanie się zdecydowaną konkurencją do popularnych, innych aplikacji.

Użytkownicy MKM mają funkcję powiadomień, otrzymują od ZDiTM ważne informacje, na przykład dotyczące zmian w komunikacji miejskiej oraz powiadomienia o terminie końca ważności biletu okresowego. Tylko za pomocą tej aplikacji można kupić karnety oraz bilety „na zapas”, które aktywujemy po wejściu do pojazdu.

Najmłodszy użytkownik miejskiej aplikacji ma 7 lat, najstarszy zweryfikowany i aktywny 80. Średnia wieku klientów MKM to 31 lat, to pokazuje, że aplikacja jest intuicyjna i przyjazna użytkownikom.


Wiadomości Szczecin Wiadomości Szczecin
Więcej wiadomości ze Szczecina

Komunikacja po meczu Pogoń Szczecin – Górnik Zabrze

W związku z organizacją meczu Pogoń Szczecin – Górnik Zabrze w dniu 25.05.2024 r.  godz. 17:30 nastąpią zmiany funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.

Poznaj program otwarcia Fabryki Wody

Pozostał tydzień do otwarcia Fabryki Wody. Baseny, zjeżdżalnie, sauny, odkrywanie świata nauki w Edukatorium – jednym słowem, mnóstwo świetnej zabawy. Poznajcie program weekendu otwarcia.

Przed nam Dni Samorządu 2024

Przypominamy. Już za kilka dni kolejna odsłona wydarzenia, które ma inspirować młodzież do działania na rzecz lokalnych społeczności. Tym razem pod hasłem „Komunikacja przyszłości – budowanie relacji w świecie 5.0”.