Zmiany w komunikacji miejskiej od 1 maja

opublikowano: · informacja archiwalna

Ta informacja dotyczy linii:

Informujemy, że 1 maja wprowadzone zostaną zmiany w rozkładach jazdy dla linii autobusowych 61, 77 i 97. Pojawią się także nowe przystanki na liniach 77, 96 i 522. Prosimy pasażerów o dokładne planowanie podróży.

  • Na linii 61 w dni powszednie likwidacji ulegnie kurs o godz. 12:31 z pętli „Podjuchy”.
  • Na linii 77 w dni powszednie kurs o godz. 4:58 z pętli „Osiedle Bukowe” przesunięty zostanie na godz. 4:53.
  • Na linii 97 w dni powszednie:
    • uruchomiony zostanie dodatkowy kurs o godz. 4:58 w relacji Osiedle Bukowe — Zakłady Drobiarskie;
    • dotychczasowy kurs o godz. 5:37 w relacji Dąbie Osiedle — Osiedle Bukowe rozpoczynać będzie trasę na pętli „Zakłady Drobiarskie” o godz. 5:31;
    • kurs o godz. 12:54 w relacji Osiedle Bukowe — Dąbie Osiedle wydłużony zostanie do pętli „Zakłady Drobiarskie” (przyjazd o godz. 13:23);
    • dotychczasowy kurs o godz. 13:37 w relacji Dąbie Osiedle — Osiedle Bukowe rozpoczynać będzie trasę na pętli „Zakłady Drobiarskie” o godz. 13:31.
  • Na liniach 77, 96 i 522 uruchomione zostaną nowe przystanki „Lubczyńska” (na żądanie) w obu kierunkach. Przystanki zlokalizowane będą w ciągu ul. Kniewskiej przy skrzyżowaniu z ul. Lubczyńską.
  • Dodatkowo na linii 522 uruchomione zostaną przystanki:
    • Ogrody „Załomiak” (wspólny z liniami 77 i 96, tylko w kierunku Warszewa/Rostockiej),
    • Załom Szkoła (wspólne z liniami 77 i 96, w obu kierunkach),
    • Łączna (wspólne z linią 57, w obu kierunkach).

Wiadomości Szczecin Wiadomości Szczecin
Więcej wiadomości ze Szczecina

Rady Osiedli po nowemu

Powstał projekt nowych statutów Rad Osiedli.

Zabawy sportowe przedszkolaków

Sportowe emocje, doskonała zabawa, międzynarodowa integracja oraz dużo pozytywnych emocji.

Zdobądź uprawnienia do bezpiecznego holowania narciarzy wodnych

Już 27. maja Centrum Żeglarskie organizuje jednodniowy kurs holowania narciarza wodnego.  Zapraszamy motorowodniaków do uczestnictwa i poszerzenia swoich kompetencji.