×

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



×

PL — język polski
EN — English language
DE — deutsche Sprache
UK — українська мова

Odwieszenie i/lub przedłużenie terminu ważności biletu okresowego

  1. Odwieszenie i/lub przedłużenie terminu ważności biletu dotyczy tylko tych klientów, którzy złożyli do 24 maja 2020 r. wniosek o zawieszenie terminu ważności biletu.
  2. Wniosek o zwieszenie biletu został rozpatrzony przez ZDiTM POZYTYWNIE.
  3. Odwieszenie terminu ważności biletu dotyczy tych klientów, którzy w trakcie trwania zawieszonego terminu ważności biletu powrócili do pracy, szkoły, uczelni itp. i jest to możliwe tylko w przypadku, gdy termin ważności zawieszonego biletu jeszcze trwa.
  4. W celu odwieszenia biletu należy przesłać na adres bilet@zditm.szczecin.pl następujące dane:
    • imię i nazwisko użytkownika biletu okresowego,
    • nr karty SKA / lub nr biletu + nazwa aplikacji mobilnej + nr telefonu / lub nr znaczka papierowego,
    • datę odwieszenia biletu.
  5. Po przesłaniu informacji wymienionych w pkt. 4 można korzystać z biletu okresowego do końca jego pierwotnej ważności (daty ustalonej w momencie zakupu biletów).
  6. Formularz zgłoszeniowy o wydłużeniu terminu ważności biletu okresowego należy złożyć nie wcześniej niż po dokonaniu zakupu nowego biletu okresowego.
  7. W przypadku osób korzystających z biletów papierowych należy przesłać dodatkowo skan rewersu i awersu blankietu oraz nowo zakupionego biletu na adres bilet@zditm.szczecin.pl lub stawić się osobiście w Biurze Obsługi Klienta, ul. Klonowica 5, Szczecin.
  8. Zaświadczenie o przedłużeniu terminu ważności biletu okresowego, po spełnieniu wszystkich formalności, zostanie przesłane na wskazany w formularzu adres e-mail.
  9. Zaświadczenie należy okazywać przy kontroli wraz z nowo zakupionym biletem, które wspólnie stanowią integralną całość.
  10. W celu przedłużenia terminu ważności biletu należy wysłać poprawnie wypełniony poniższy formularz:

Formularz zgłoszeniowy wydłużenia terminu ważności biletu okresowego (wypełnić dopiero po zakupieniu nowego biletu)

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry