moBiLET — bilet na telefon komórkowy

moBiLET to aplikacja umożliwiająca szybkie dokonywanie zakupu biletów komunikacji miejskiej (jednorazowych i okresowych) przez telefon komórkowy. Aplikację można pobrać ze strony moBiLET-u na telefony z systemem Android 4.1+, iOS 7+, WindowsPhone 8.1+, BlackBerry OS 10 oraz na telefony obsługujące JAVA MIDP 2.1.

Do prawidłowego funkcjonowania aplikacji moBiLET wymagany jest dostęp do Internetu (dane komórkowe lub Wi-Fi). Dostęp jest niezbędny tylko do zakupu biletu, logowania oraz odświeżania danych np. stanu konta. Po zakupie biletu jest on zapisywany w zakładce „Historia biletów”, a do kontroli nie wymaga ponownego łącznia z serwerem.

Uwaga! Wystawcą faktur VAT za zakup biletów jest operator systemu moBiLET, a nie ZDiTM Szczecin.

Jak doładować konto?

Konto można doładować bezpośrednio w aplikacji lub przechodząc do portalu użytkownika aplikacji.

procedura zasilania konta w aplikacji moBiLET
  1. Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „doładuj konto”.
  2. Podaj kwotę doładowania oraz uzupełnij swoje dane, jeśli będzie taka potrzeba.
  3. Wybierz usługodawcę, który obsłuży proces płatności.
  4. Wybierz formę płatności.

Jak zakupić bilet jednorazowy?

procedura zakupu biletu jednorazowego w aplikacji moBiLET
  1. Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „komunikacja miejska”.
  2. Wybierz „Szczecin ZDiTM”.
  3. Wybierz grupę biletów.
  4. Wybierz rodzaj biletu.
  5. Wybierz nominał biletu.
  6. Wskaż liczbę zakupywanych biletów i dotknij przycisk „Skasuj bilet”.
  7. Twój bilet został skasowany.

Jak zakupić bilet okresowy?

procedura zakupu biletu okresowego w aplikacji moBiLET
  1. Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „komunikacja miejska”.
  2. Wybierz „Szczecin ZDiTM”.
  3. Wybierz grupę biletów.
  4. Wybierz rodzaj biletu.
  5. Wybierz nominał biletu.
  6. Wskaż liczbę zakupywanych biletów, dane posiadacza i ewentualnie dodatkowe informacje.
  7. W kalendarzu wybierz dzień, w którym rozpocznie się okres ważności biletu.
  8. Dotknij przycisk „Skasuj bilet”.
  9. Twój bilet został zakupiony.

Zwrot biletu możliwy jest po skorzystaniu z przycisku „Zwróć bilet”. Zwrot odbywa się na zasadach określonych w regulaminie.

Jak okazać bilet podczas kontroli?

historia biletów w aplikacji moBiLET
  1. Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „komunikacja miejska”.
  2. Wybierz zakładkę „Historia”.
  3. Z listy zakupionych biletów wybierz ten, który chcesz okazać kontrolerowi.
przewiń do góry