Zgłoś przystanek

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku — brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt. Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

1 Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie.

2 Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego.


m.in. przystanek dla linii 56 kier. Basen Górniczy


m.in. przystanek dla linii 64 kier. Klucz Autostrada


m.in. przystanek dla linii 64 kier. Dąbie Osiedle


m.in. przystanek dla linii 56 kier. Dąbie Osiedle

3 Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii. Możesz wybrać wiele opcji.

4 Podaj dodatkowe informacje.

5 Załącz zdjęcie.

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry