Zgłoś przystanek

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku — brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt. Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

1 Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie.

2 Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego.


m.in. przystanek dla linii 66 kier. Osiedle Bukowe


m.in. przystanek dla linii 66 kier. Podjuchy


m.in. przystanek dla linii 54 kier. Kijewo


m.in. przystanek dla linii 79 kier. Jezierzyce


m.in. przystanek dla linii 54 kier. Turkusowa


m.in. przystanek dla linii B kier. Osiedle Arkońskie

3 Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii. Możesz wybrać wiele opcji.

4 Podaj dodatkowe informacje.

5 Załącz zdjęcie.

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry