Zgłoś przystanek

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku — brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt. Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

1 Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie.

2 Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego.


m.in. przystanek dla linii 101 kier. Plac Żołnierza Polskiego


m.in. przystanek dla linii 101 kier. Police Jasienica Pętla

3 Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii. Możesz wybrać wiele opcji.

4 Podaj dodatkowe informacje.

5 Załącz zdjęcie.

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry