×

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



×

PL — język polski
EN — English language
DE — deutsche Sprache
UK — українська мова

Decyzja na zjazd z drogi publicznej (wydanie zgody na miejsce zjazdu z drogi)

Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy

Gdzie załatwisz sprawę?

Dokumenty składasz:
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie
ul. Klonowica 5,
Biuro Obsługi Interesantów (BOI)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30

Internetowy przewodnik po urzędzie

Zobacz internetowy przewodnik po urzędzie

Jakie druki wypełniasz i gdzie je znajdziesz?

Wniosek o wydanie zgody na lokalizację zjazdu z drogi można pobrać ze strony internetowej www.zditm.szczecin.pl i wydrukować (Dział Ewidencji Dróg, Inżynierii Ruchu i Oznakowania Sieci Drogowej).

Wniosek składamy osobiście. Jeśli nie możesz przyjść do ZDiTM, to wypełniony wniosek razem z załącznikiem możesz wysłać pocztą listem poleconym.

Możesz również dać pełnomocnictwo do złożenia albo odbioru dokumentu.

Pamiętaj! Pełnomocnictwo musi być opłacone — opłata skarbowa kosztuje 17,00 zł za pełnomocnictwo.

Opłatę skarbową można opłacić gotówką w kasie Urzędu albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Szczecin — nr 20 1020 4795 0000 9302 0277 9429 w banku lub na poczcie.

Kto może pomóc przy wypełnianiu druków?

Przy wypełnieniu wniosku może pomóc pracownik Działu Ewidencji Dróg, Inżynierii Ruchu i Oznakowania Sieci Drogowej, pracownik BOI — ZDiTM w Szczecinie, ul. Klonowica 5.

Kolejne kroki w Urzędzie

Po uzyskaniu decyzji na miejsce zjazdu trzeba uzgodnić projekt budowlany zjazdu. Razem z uzgodnieniem projektu zostanie nadane prawo do dysponowania terenem na cele budowlane (będziesz mógł zrobić też zjazd). Decyzja na lokalizację zjazdu oraz uzgodniony projekt budowlany nie są tożsame ze zgodą na budowę zjazdu. To dokumenty niezbędne do wystąpienia do Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej o wydanie pozwolenia na budowę lub przyjęcie zgłoszenia robót budowlanych.

Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?

Odpowiedź otrzymasz do 30 dni.

Jaki dokument otrzymasz? Jaką odpowiedź otrzymasz?

Otrzymasz decyzję na lokalizację zjazdu w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie,
ul. Klonowica 5,
Dział Ewidencji Dróg
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30

Czy od tej odpowiedzi można się odwołać?

Tak.

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Szczecinie (plac Batorego 4, 70-207 Szczecin) w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odwołanie można złożyć za pośrednictwem Dyrektora Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie.

Czy musisz płacić za załatwienie sprawy?

Opłaty za wydanie zgody:

Opłata administracyjna:

Decyzja — zezwolenie na zjazd publiczny podlega opłacie skarbowej w wysokości 82,00 zł zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, część III, ust. 44, pkt. 2 załącznika (Dz.U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635).

Opłatę administracyjną należy zapłacić w kasie bankowej Urzędu Miasta w Szczecinie albo na konto Gminy Miasto Szczecin — nr 20 1020 4795 0000 9302 0277 9429

W przypadku decyzji na zjazd publiczny zezwolenie podlega opłacie skarbowej w wysokości 82,00 zł zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, część III, ust. 44, pkt. 2 załącznika (Dz.U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635).

W innych przypadkach sprawę załatwisz bezpłatnie.

przewiń do góry