CZĘŚĆ I: „Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecin pojazdów w trybie i na zasadach określonych w art. 50 a i art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j.) i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym wskazanym przez ZDiTM w Szczecinie. Usuwanie pojazdów dotyczy następujących rodzajów: rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne)”. CZĘŚĆ II: „Usługa polegająca na usuwaniu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg na terenie miasta Szczecina oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla tych pojazdów na obszarze miasta Szczecin na podstawie art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j.)”.
Wartość
powyżej 130 tys. zł
Data publikacji ogłoszenia
Termin składania ofert
Postępowanie zakończone
Załączniki
- plik SIWZ i załączniki (format pliku: EXE – rozmiar pliku: 528 kB)
- URL ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - z dnia 03.12.2018
- plik modyfikacja siwz - z dnia 03.12.2018 (format pliku: PDF – rozmiar pliku: 1,1 MB)
- plik informacja o unieważnieniu postępowania w części II (format pliku: PDF – rozmiar pliku: 318 kB)
- plik informacja z otwarcia ofert (format pliku: PDF – rozmiar pliku: 1,3 MB)
- plik Wynik postepowania (format pliku: PDF – rozmiar pliku: 339 kB)
- plik wybór oferty najkorzystniejszej w trybie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp (format pliku: PDF – rozmiar pliku: 402 kB)