moBiLET — bilet na telefon komórkowy

moBiLET to aplikacja umożliwiająca szybkie dokonywanie zakupu biletów komunikacji miejskiej (jednorazowych i okresowych) przez telefon komórkowy. Aplikację można pobrać ze strony moBiLET-u na telefony z systemem Android 4.1+, iOS 7+, WindowsPhone 8.1+, BlackBerry OS 10 oraz na telefony obsługujące JAVA MIDP 2.1.
Do prawidłowego funkcjonowania aplikacji moBiLET wymagany jest dostęp do Internetu (dane komórkowe lub Wi-Fi). Dostęp jest niezbędny tylko do zakupu biletu, logowania oraz odświeżania danych np. stanu konta. Po zakupie biletu jest on zapisywany w zakładce „Historia biletów”, a do kontroli nie wymaga ponownego łącznia z serwerem.
Uwaga! Wystawcą faktur VAT za zakup biletów jest operator systemu moBiLET, a nie ZDiTM Szczecin.
Jak doładować konto?
Konto można doładować bezpośrednio w aplikacji lub przechodząc do portalu użytkownika aplikacji.

- Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „doładuj konto”.
- Podaj kwotę doładowania oraz uzupełnij swoje dane, jeśli będzie taka potrzeba.
- Wybierz usługodawcę, który obsłuży proces płatności.
- Wybierz formę płatności.
Jak zakupić bilet jednorazowy?

- Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „komunikacja miejska”.
- Wybierz „Szczecin ZDiTM”.
- Wybierz grupę biletów.
- Wybierz rodzaj biletu.
- Wybierz nominał biletu.
- Wskaż liczbę zakupywanych biletów i dotknij przycisk „Skasuj bilet”.
- Twój bilet został skasowany.
Jak zakupić bilet okresowy?

- Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „komunikacja miejska”.
- Wybierz „Szczecin ZDiTM”.
- Wybierz grupę biletów.
- Wybierz rodzaj biletu.
- Wybierz nominał biletu.
- Wskaż liczbę zakupywanych biletów, dane posiadacza i ewentualnie dodatkowe informacje.
- W kalendarzu wybierz dzień, w którym rozpocznie się okres ważności biletu.
- Dotknij przycisk „Skasuj bilet”.
- Twój bilet został zakupiony.
Zwrot biletu możliwy jest po skorzystaniu z przycisku „Zwróć bilet”. Zwrot odbywa się na zasadach określonych w regulaminie.
Jak okazać bilet podczas kontroli?

- Na ekranie głównym aplikacji wybierz kafelek „komunikacja miejska”.
- Wybierz zakładkę „Historia”.
- Z listy zakupionych biletów wybierz ten, który chcesz okazać kontrolerowi.