Połączenie działki z drogą publiczną (wydanie obsługi komunikacyjnej poprzez drogi zarządzane przez ZDiTM)
Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy
- wniosek o wydanie obsługi komunikacyjnej przez drogi zarządzane przez ZDiTM;
- załączniki:
- mapka, która pokazuje miejsce zjazdu – 2 egzemplarze (2 sztuki);
- odpis z rejestru gruntów;
- kopia dokumentu, kto ma prawo do nieruchomości (działki);
- pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora.
Gdzie załatwisz sprawę?
Dokumenty składasz:
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie
ul. Klonowica 5,
Biuro Obsługi Interesantów (BOI)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30
Jakie druki wypełniasz i gdzie je znajdziesz?
Wniosek o wydanie zgody na miejsce zjazdu z drogi można wziąć ze strony internetowej www.zditm.szczecin.pl i wydrukować (Dział Ewidencji Dróg, Inżynierii Ruchu i Oznakowania Sieci Drogowej).
Wniosek składamy osobiście. Jeśli nie możesz przyjść do ZDiTM, to wypełniony wniosek razem z załącznikiem możesz wysłać pocztą listem poleconym.
Możesz również dać pełnomocnictwo do złożenia albo odbioru dokumentu. Pamiętaj! Pełnomocnictwo musi być opłacone – opłata skarbowa kosztuje 17,00 zł za pełnomocnictwo.
Opłatę skarbową można opłacić gotówką w kasie Urzędu albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Szczecin – nr 20 1020 4795 0000 9302 0277 9429 w banku lub na poczcie.
Kto może pomóc przy wypełnianiu druków?
Przy wypełnieniu wniosku może pomóc pracownik Działu Ewidencji Dróg, Inżynierii Ruchu i Oznakowania Sieci Drogowej, pracownik BOI – ZDiTM, ul. Klonowica 5.
Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?
Odpowiedź otrzymasz w terminie do 30 dni.
Jaki dokument otrzymasz? Jaką odpowiedź otrzymasz?
Otrzymasz dokument – uzgodnienie (pismo) obsługi komunikacyjnej.
Dokument otrzymasz:
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie
ul. Klonowica 5,
Dział Ewidencji Dróg – odbiór
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30
Czy od tej odpowiedzi można się odwołać?
Nie. Od otrzymanej zgody nie można pisać odwołania.
Czy musisz płacić za załatwienie sprawy?
Nie. Załatwienie sprawy jest bezpłatne.