Uzgodnienie organizacji imprezy w pasie drogowym (wydanie uzgodnienia miejsca wykorzystania pasa drogowego imprezy)
Dokumenty potrzebne do załatwienia sprawy
- wniosek o wydanie uzgodnienia miejsca wykorzystania pasa drogowego (cel – imprezy);
- załączniki:
- szczegółowy regulamin imprezy i opis zasad zachowania uczestników imprezy, ważne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego;
- wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy;
- program imprezy ze szczegółowym opisem trasy przejazdu lub przejścia uczestników przez ulice miasta Szczecina;
- zobowiązanie organizatora do oddania pasa drogowego na trasie przejazdu, przejścia albo miejsca pobytu uczestników imprezy w stanie, jaki został przyjęty od ZDiTM, a w przypadku uszkodzenia pasa albo urządzeń drogowych na imprezie do ich bezzwłocznego szybkiego naprawienia albo pokrycia kosztów tych napraw.
Gdzie załatwisz sprawę?
Dokumenty składasz:
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie
ul. Klonowica 5,
Biuro Obsługi Interesantów (BOI)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30
Jakie druki wypełniasz i gdzie je znajdziesz?
Wniosek o wydanie uzgodnienia miejsca wykorzystania pasa drogowego (cel – imprezy) można skopiować ze strony internetowej www.zditm.szczecin.pl i wydrukować (Dział Ewidencji Dróg, Inżynierii Ruchu i Oznakowania Sieci Drogowej).
Wniosek składamy osobiście. Jeśli nie możesz przyjść do ZDiTM, to wypełniony wniosek razem z załącznikiem możesz wysłać pocztą listem poleconym.
Możesz również dać pełnomocnictwo do złożenia albo odbioru dokumentu. Pamiętaj! Pełnomocnictwo musi być opłacone – opłata skarbowa kosztuje 17,00 zł za pełnomocnictwo.
Opłatę skarbową można opłacić gotówką w kasie Urzędu albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Szczecin – nr 20 1020 4795 0000 9302 0277 9429 w banku lub na poczcie.
Kto może pomóc przy wypełnianiu druków?
Przy wypełnieniu wniosku może pomóc pracownik Działu Ewidencji Dróg, Inżynierii Ruchu i Oznakowania Sieci Drogowej, pracownik BOI – ZDiTM w Szczecinie, ul. Klonowica 5 (IE).
Jak długo czekasz na załatwienie sprawy?
Odpowiedź otrzymasz do 30 dni.
Jaki dokument otrzymasz? Jaką odpowiedź otrzymasz?
Otrzymasz opinię w formie postanowienia w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie,
ul. Klonowica 5,
Dział Ewidencji Dróg
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30
Czy od tej odpowiedzi można się odwołać?
Tak.
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Szczecinie (plac Batorego 4, 70-207 Szczecin) w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odwołanie można złożyć za pośrednictwem Dyrektora Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie.
Czy musisz płacić za załatwienie sprawy?
Nie. Załatwienie sprawy jest bezpłatne.