Mobilna Karta Miejska

Mobilna Karta Miejska Szczecin to aplikacja stworzona z myślą o mieszkańcach Szczecina i okolic, ale także skierowana do turystów i gości odwiedzających Szczecin.

To pierwsza taka mobilna karta miejska w Polsce.

Pobierz: Google Play, App Store, AppGallery.

  • Mobilna Karta Miejska jest mobilną kartą imienną.
  • Zapewnia wygodny dostęp do biletów komunikacji miejskiej w Szczecinie.
  • Formy płatności: karta płatnicza oraz szybkie Przelewy24.
  • Bezpieczeństwo gwarantowane certyfikatami.
  • Możliwość zwrotu biletu bezpośrednio z poziomu aplikacji na zasadach obowiązujących w regulaminach.
  • Dostępna również w wersji anglojęzycznej.
  • Administratorem danych osobowych jest firma GoPay.
  • Reklamacje zakupu należy składać do sprzedawcy biletów, czyli firmy GoPay zgodnie z umieszczonym w aplikacji regulaminem.

Aplikacja dostępna jest dla systemów operacyjnych Android i iOS.

Do prawidłowego funkcjonowania aplikacji Mobilna Karta Miejska Szczecin wymagane jest aktywne połączenie z Internetem.

Wystawcą faktury za bilety jest GoPay Spółka z o.o. W celu uzyskania faktury VAT prosimy o kontakt pod adresem biuro@gopay.com.pl.

Rejestracja

Korzystanie z wszystkich dostępnych funkcji aplikacji wymaga zarejestrowania konta użytkownika. Rejestracja jest bardzo łatwa i szybka, wymaga podania podstawowych danych użytkownika. Pamiętaj, że wystarczy jedna rejestracja, aby uzyskać dostęp do wszystkich usług. W celu rozpoczęcia procesu rejestracji kliknij przycisk „Rejestracja” na ekranie startowym aplikacji.

Mobilna Karta Miejska – rejestracja (krok 1)

W pierwszej fazie rejestracji wprowadź swoje podstawowe dane.

Mobilna Karta Miejska – rejestracja (krok 2)

Następnie dodaj zdjęcie twarzy. Zdjęcie możesz pobrać z biblioteki zdjęć w telefonie lub zrobić aparatem. Pamiętaj, że zdjęcie powinno być dobrej jakości, aby osoba kontrolująca mogła bezproblemowo zweryfikować Twoją tożsamość podczas sprawdzania biletu.

Mobilna Karta Miejska – rejestracja (krok 3)

To już koniec rejestracji. Za 24 godziny będziesz mógł w pełni korzystać z aplikacji Mobilna Karta Miejska Szczecin.

Mobilna Karta Miejska – rejestracja (krok 4)

Zakup biletu jednorazowego

Aby dokonać zakupu biletu, wejdź w zakładkę „Zakup”.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu jednorazowego (krok 1)

Następnie wybierz typ biletu, który Cię interesuje.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu jednorazowego (krok 2)

Wybierz typ biletu: normalny lub ulgowy.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu jednorazowego (krok 3)

Wybierz rodzaj biletu jednorazowego.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu jednorazowego (krok 4)

Wybierz liczbę biletów, którą chcesz zakupić. Pamiętaj, że aplikacja MKM Szczecin umożliwia zakup dowolnej liczby biletów jednorazowych czasowych. Bilety będą dostępne w zakładce „Moje bilety”. Możesz je aktywować bezpośrednio przed przejazdem.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu jednorazowego (krok 5)

Wybierz formę płatności, z której chcesz skorzystać. MKM umożliwia realizację płatności kartą płatniczą lub szybkim przelewem.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu jednorazowego (krok 6)

Zakup biletu okresowego

Aby dokonać zakupu biletu, wejdź w zakładkę „Zakup”.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu okresowego (krok 1)

Wybierz z listy typ biletu okresowego. Bilety okresowe to: bilet miesięczny, trzymiesięczny, okresowy semestralny, okresowy seniora, aktywizujący bezrobotnych.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu okresowego (krok 2)

Wybierz z listy rodzaj biletu.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu okresowego (krok 3)

Wybierz datę, od której bilet ma rozpocząć swoją ważność. Przy niektórych biletach zostaniesz poproszony o podanie numeru linii.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu okresowego (krok 4)

Wybierz formę płatności, z której chcesz skorzystać: karta płatnicza lub szybki przelew.

Mobilna Karta Miejska – zakup biletu okresowego (krok 5)

Aktywacja biletu jednorazowego

Bilety jednorazowe po zakupie nie są jeszcze aktywne. Dla Twojej wygody możesz aktywować bilet bezpośrednio przed przejazdem. Aby aktywować bilet, wejdź do zakładki „Moje Bilety” na ekranie głównym.

Mobilna Karta Miejska – aktywacja biletu jednorazowego (krok 1)

Następnie wybierz bilet, który chcesz aktywować i naciśnij „OK” nie później niż w ciągu 5 sekund, w innym przypadku możliwość aktywacji biletu zostanie zablokowana na kilkadziesiąt sekund. Po naciśnięciu „OK” bilet trafi na listę „Aktywne”.

Mobilna Karta Miejska – aktywacja biletu jednorazowego (krok 2)

Kontrola biletów

Podczas kontroli wejdź w zakładkę „Kontrola” i naciśnij aktywny bilet. Możesz także wybrać aktywny bilet z listy „Aktywne” w zakładce „Moje bilety” w menu głównym.

Mobilna Karta Miejska – kontrola biletów (krok 1)

Po naciśnięciu na aktywny bilet otworzy się kod QR, który należy pokazać osobie kontrolującej. Nie musisz robić nic więcej, kontroler zweryfikuje dane biletu na podstawie odczytu kodu QR z Twojego urządzenia.

Mobilna Karta Miejska – kontrola biletów (krok 2)

Pasek boczny – menu

Pasek boczny (menu) pozwala szybko dotrzeć do najważniejszych funkcjonalności i informacji dotyczących aplikacji:

  • Moje bilety
  • Kontrola biletu
  • Zakup biletu
  • Komunikaty – w tym miejscu będą zamieszczone wszystkie najważniejsze powiadomienia związane z usługami dostępnymi w karcie.
  • Mój profil – tutaj możesz zweryfikować dane swojego konta oraz je edytować.
  • Zmień PIN – tutaj możesz zmienić swój numer PIN, który chroni Twoją MKM przed niepożądanym dostępem.
  • FAQ – odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
  • Facebook – nasz profil na portalu Facebook.
  • O MasterPass – informacje na temat portfela elektronicznego MasterPass.
  • O Aplikacji – krótkie informacje dotyczące aplikacji.
  • Wyloguj – wylogowanie z konta, umożliwia zalogowanie na innego użytkownika. Pamiętaj, że po wylogowaniu nie będziesz otrzymywać ważnych powiadomień i komunikatów.

Mobilna Karta Miejska – pasek menu