Zgłoś awarię urządzeń CSZKM (GMV) lub Wi-Fi

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii urządzeń wchodzących w skład Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską, tj. biletomatów mobilnych, biletomatów stacjonarnych, kasowników elektronicznych na karty SKA, tablic informacji pasażerskiej w pojazdach, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz zapowiedzi głosowych w pojazdach, a także urządzeń Wi-Fi w pojazdach. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące wymienionych urządzeń. Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt. Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

1 Wskaż miejsce awarii.

2 Podaj datę i godzinę zaobserwowania awarii.

3 Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii. Możesz wybrać wiele opcji.

(przeczytaj więcej o biletomatach)

(przeczytaj więcej o kasownikach)

4 Podaj dodatkowe informacje.

5 Załącz zdjęcie.

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry