×

Powiadomienia web push umożliwiają przesyłanie na Twoje urządzenie informacji o nowościach na stronie internetowej ZDiTM natychmiast po ich opublikowaniu. Na urządzeniach mobilnych (smartfon, tablet) powiadomienia wyświetlane są niezależnie od uruchomionych aplikacji, natomiast na komputerach stacjonarnych do ich wyświetlenia zazwyczaj wymagana jest włączona przeglądarka internetowa.

Powiadomienia możesz włączyć i wyłączyć w każdym czasie.

Pamiętaj, że powiadomienia musisz włączyć oddzielnie na każdym urządzeniu, na którym chcesz je otrzymywać.

Wybierz interesujące Cię tematy:



×

PL — język polski
EN — English language
DE — deutsche Sprache
UK — українська мова

Zgłoś awarię urządzeń CSZKM (GMV) lub Wi-Fi

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii urządzeń wchodzących w skład Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską, tj. biletomatów mobilnych, biletomatów stacjonarnych, kasowników elektronicznych na karty SKA, tablic informacji pasażerskiej w pojazdach, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz zapowiedzi głosowych w pojazdach, a także urządzeń Wi-Fi w pojazdach. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące wymienionych urządzeń. Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt. Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

1 Wskaż miejsce awarii.

2 Podaj datę i godzinę zaobserwowania awarii.

3 Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii. Możesz wybrać wiele opcji.

(przeczytaj więcej o biletomatach)

(przeczytaj więcej o kasownikach)

4 Podaj dodatkowe informacje.

5 Załącz zdjęcie.

Udowodnij, że nie jesteś robotem:

przewiń do góry