Zgłoś awarię urządzeń CSZKM (GMV) lub Wi-Fi

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii urządzeń wchodzących w skład Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską, tj. biletomatów mobilnych, biletomatów stacjonarnych, kasowników elektronicznych na karty SKA, tablic informacji pasażerskiej w pojazdach, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej na przystankach oraz zapowiedzi głosowych w pojazdach, a także urządzeń Wi-Fi w pojazdach. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące wymienionych urządzeń. Dziękujemy.

Wskaż miejsce awarii

Miejsce awarii
Podaj numer taborowy (boczny) pojazdu, w którym nastąpiła awaria oraz jego rodzaj (tramwaj lub autobus).

Podaj datę i godzinę zaobserwowania awarii

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.