Zgłoś przystanek

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku – brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Dziękujemy.

Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie

Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego

Przystanek
Przystanek m.in. dla linii 525 kier. Wernyhory.
Przystanek m.in. dla linii 6 kier. Filharmonia.
Przystanek m.in. dla linii 6 kier. Gocław.
Przystanek dla linii 11 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek dla linii 11 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek m.in. dla linii 525 kier. Zajezdnia Golęcin.
Przystanek dla linii 80 kier. Zakłady Piekarnicze.
Przystanek dla linii A kier. Osiedle Słoneczne.
Przystanek dla linii 11 kier. Zajezdnia Golęcin.

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Co to jest kod QR?

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.