Zgłoś przystanek

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku – brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Dziękujemy.

Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie

Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego

Przystanek
Przystanek m.in. dla linii 75 kier. SKM Dworzec Główny (Kolumba).
Przystanek m.in. dla linii 52 kier. Wyspa Pucka.
Przystanek m.in. dla linii 522 kier. Osiedle Kasztanowe.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Turkusowa.
Przystanek m.in. dla linii 2 kier. Dworzec Niebuszewo.
Przystanek m.in. dla linii 52 kier. Tkacka.
Przystanek dla linii 62 kier. Ustowo Auchan.
Przystanek m.in. dla linii 522 kier. Warszewo.
Przystanek dla linii 6 kier. Pomorzany.
Przystanek m.in. dla linii 90 kier. SKM Dworzec Główny (Owocowa).
Przystanek m.in. dla linii 70 kier. SKM Dworzec Główny (Owocowa).
Przystanek dla linii 6 kier. Gocław.

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Co to jest kod QR?

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.