Zgłoś przystanek

Zgłoszenia dotyczące niepunktualnych kursów, zachowania kierujących, kontrolerów biletowych itp. należy przesyłać korzystając z kanałów komunikacji wymienionych na podstronie Kontakt.
Procedura składania reklamacji dotyczących automatów biletowych opisana została na oddzielnej podstronie.

Poniższy formularz umożliwia zgłoszenie awarii na przystanku – brakującego rozkładu jazdy, uszkodzonej wiaty itp. Prosimy za jego pośrednictwem przesyłać wyłącznie uwagi dotyczące infrastruktury przystankowej. Dziękujemy.

Wskaż zespół przystankowy, którego dotyczy zgłoszenie

Wskaż konkretny przystanek w ramach wybranego zespołu przystankowego

Przystanek
Przystanek dla linii 4 kier. Plac Szyrockiego.
Przystanek m.in. dla linii 7 kier. Osiedle Zawadzkiego.
Przystanek m.in. dla linii 75 kier. Dworzec Główny.
Przystanek m.in. dla linii 61 kier. Dworzec Główny (Owocowa).
Przystanek m.in. dla linii 70 kier. Dworzec Główny (Owocowa).
Przystanek dla linii 4 kier. Plac Żołnierza Polskiego.
Przystanek m.in. dla linii 61 kier. Podjuchy.
Przystanek m.in. dla linii 8 kier. Turkusowa.
Przystanek dla linii 528 kier. Gumieńce.
Przystanek m.in. dla linii 7 kier. Turkusowa.
Przystanek m.in. dla linii 75 kier. Osiedle Zawadzkiego.

Wskaż rodzaj zgłaszanej awarii – możesz wybrać wiele opcji

Co to jest kod QR?

Podaj dodatkowe informacje

Możesz wpisać dodatkowe informacje dotyczące awarii.

Opcjonalnie załącz zdjęcie

Zdjęcie w formacie JPEG o maksymalnym rozmiarze 10 MB.